Neste konsert blir et “mestermøte” i samarbeid med Liv Hilde Klokk (fiolinist ved Oslo Strykekvartett og Det Norske Kammerorkester) / Senter for talentutvikling (Barrat Due). Konserten skjer 14. april i Nykirken, klokken 14.00, og orkesteret planlegger denne gang å spille hele … Continue reading
19/02/2024
by John Øvrebø
Comments Off on Mestermøte i Nykirken
